Известие

Collapse
No announcement yet.

Една Питанка!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Една Питанка!

    Колеги, Здравейте имам един проблем и тези дни се глася да одскоча до сервиза да видя какво ще ми кажат, но първо реших да попитам тука защото несъм много сигурен дали ще успея правилно да си формулирам въпросите към тях и дали няма да ми се исмееят
    И така проблема е следния, когато загрее колата губи мощност спира да се ускорява така добре както допреди 10минути примерно когато темп. на двг. е била 60'С и самия звук на двигателя се променя почва да звучи повече като електромотор а не като боксер. Преди месец смених съединителя който наистина си беше за смяна като си мислех че проблема е главно отнего (наистина след смяната имаше коренна промяна и подобрение) но явно има и някаква друга причина. Дали някой от вас колеги е имал подобен проблем и как го е решил, Благодаря ви предварително
    1.3 boxer

  • #2
    Привет колега ,та по вапроса когато двигателя е студен горивната смес е по-богата, за това върви повече.Но все пак не знам може и от груго да е.Тук колегите повече разбират от мен нека те кажат .

    Comment


    • #3
      Но разликата е коренна всеедно както съм си карал Алфата и изведнъж съм са качил на някой фиатче.
      1.3 boxer

      Comment


      • #4
        Коелгатае прав за сместа като е студена колата е по богата но причини могат да са износване в двигателя докато е студено маслото уплътнява по добре но като загрее се влошава може да е неправилно зацепване на ремъка (ше ме извините ама не знам с какво е 1,3боксера) може да са неподходящи свещи и ред други причини зависи и колко е голяма разликата във вървенето преди и след заграване.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          и мойта е така и още не мога да разбера от какво, а все нямам време да отида на диагностика....
          Alfa Romeo 156 SW, 1.9

          Comment


          • #6
            Е не се стряскайте ако разликата е малка е нормално все пак при леко загрял мотор горивото е повече.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              А лесно ли палиш сутрин колега?
              145 1.6boxer

              Comment


              • #8
                Със паленето нямам никакъв проблем, А за разликата наистина е доста голяма и осезаема. Това ми е ясно че като загреее колата се изключва автоматичния смукача но разликата наистина е осезаема. А също така предърпва на 2-3 предажка на под 2000об. ако това има някаква връзка.
                1.3 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kiril_stanev
                  Със паленето нямам никакъв проблем, А за разликата наистина е доста голяма и осезаема. Това ми е ясно че като загреее колата се изключва автоматичния смукача но разликата наистина е осезаема. А също така предърпва на 2-3 предажка на под 2000об. ако това има някаква връзка.
                  Не знам дали е точно така, но може като ти загрее бензиновата помпа да почва да се ебава, т.е. да връща бензина обратно към резервоара и затова да предърпва, аз имам такъв проблем с Полото, като колата е топла работи по-странно и даже има опрасност да угасне в задръстване и после много трудно пали, трябва да поизстине.
                  Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                  Toyota Corolla 1.4 VVTi

                  Comment

                  Working...
                  X